سوالات پر تکرار

به بخش پرسش‌های متداول (FAQ) فروشگاه زنانه‌ی ژیرا خوش آمدید.

در اینجا سعی کرده‌ایم به مهم‌ترین و پرتکرارترین سوالاتی که ممکن است در ذهن شما پیش بیاید، پاسخ دهیم. اگر سوالی دارید که در این بخش پاسخ داده نشده، لطفاً با ما تماس بگیرید تا با کمال میل راهنماییتان کنیم.

هدف ما رضایت شماست و می‌خواهیم تجربه‌ی خرید آسان و بی‌دردسری برایتان فراهم کنیم.

مهم‌ترین پرسش‌های شما عزیزان

1. آیا خرید از فروشگاه ژیرا امن است؟

بله، خرید از بوتیک ژیرا به‌طور کامل امن است. ما از روش‌های پرداخت امن و معتبر استفاده می‌کنیم و در انتهای سایت، می‌توانید نماد اطمینان ژیرا را مشاهده نمایید.

2. چه زمانی سفارش من ارسال می‌شود؟

سفارشات معمولاً ظرف 24 تا 48 ساعت پس از تایید آن ارسال می‌شوند، و طی 3 الی 6 روز کاری به دست شما خواهند رسید.

3. آیا می‌توانم سفارش خود را پس از ثبت، لغو کنم؟

بله، شما می‌توانید تا 12 ساعت پس از ثبت سفارش، آن را لغو کنید.

4. چگونه می‌توانم وضعیت سفارش خود را پیگیری کنم؟

پس از ارسال سفارش، شماره رهگیری برایتان ارسال می‌شود که می‌توانید با استفاده از آن وضعیت پستی سفارش خود را پیگیری کنید.

5. هزینه‌ی ارسال چقدر است؟

هزینه‌ی ارسال بسته به وزن و مقصد متفاوت است، اما برای خرید‌های بالای 500 هزار تومان، ارسال رایگان است.

6. آیا می‌توانم به صورت حضوری محصول را تحویل بگیرم یا برگردانم؟

بله، مشتریان محترم می‌توانند به نشانی فروشگاه ما مراجعه و محصولات را به صورت حضوری تحویل گرفته یا برگردانند.

7. روش‌های پرداخت چه چیزهایی هستند؟

ما گزینه‌های متنوعی برای پرداخت ارائه می‌دهیم، از جمله پرداخت آنلاین، پرداخت هنگام تحویل و پرداخت با کارت اعتباری.

8. آیا می‌توانم سفارش خود را به آدرس دیگری ارسال کنم؟

بله، در هنگام ثبت سفارش می‌توانید آدرس مورد نظر خود را وارد کنید.

9. چگونه می‌توانم از تخفیفات و پیشنهادات ویژه باخبر شوم؟

با عضویت در خبرنامه بوتیک ژیرا، از آخرین تخفیف‌ها، پیشنهادات و محصولات جدید ما باخبر شوید. همچنین می‌توانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید. آدرس اینستاگرام: Zhiraa.ir

ایـــنستــاگـرام ژیـــرا